هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 20 آبان 1394  9:06 PM
سرمربی تیم تنیس روی‌ میز بانوان هیئت استان اصفهان: برای تصاحب جام قهرمانی تلاش می‌کنیم / اسپانسر پیدا نشود، با نام هیئت در لیگ شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان هیئت استان اصفهان گفت: در لیگ برتر امسال به همراه ملی‌پوشان و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم برای گرفتن سکوی قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، اشرف بلوچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مسابقات تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان انجام می‌شود، البته در رده امید کمتر این رقابت‌ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: سه سال پیش در 1391 مربی تیم تنیس روی میز بانوان باشگاه فولاد ماهان بودم که همان سال این تیم از استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد و به مقام نخست دست یافت؛ همچنین در سال 92 تیم استان اصفهان تحت عنوان نیک‌اندیش در همین رقابت‌ها قهرمان شده و بر سکوی اول ایستاد.

این سرمربی تصریح کرد: سال گذشته از استان اصفهان تیمی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان حضور پیدا نکرد و امسال زمان و تاریخ شروع برگزاری این رقابت‌ها و مسابقات قهرمانی کشور هنوز مشخص نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با انجام تمرینات منظم؛ بازیکنان ما از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر از سراسر کشور با ملی‌پوشان خود از رقبای ما محسوب شده و در جمع مدعیان قرار دارند.

بلوچی با بیان اینکه در لیگ برتر بازیکنان مطرح رده‌های سنی مختلف و ملی‌پوشان شرکت می‌کنند، تأکید کرد: ما به دنبال جذب اسپانسر هستیم که اگر این امکان برایمان فراهم شود؛ به نام آن حامی مالی در مسابقات حضور می‌یابیم، در غیر این صورت تحت عنوان تیم هیئت استان اصفهان شرکت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تیم مس کرمان با یک بازیکن چینی و ملی‌پوشان بسیار خوب از رقیبان اصلی ما در این مسابقات به حساب می‌آید اما ما هم با در اختیار داشتن ندا شهسواری قهرمان و دارنده مقام نخست در تیم ملی ایران، منصوره رضایی دیگر ملی‌پوش و دو بازیکن کره‌ای تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم.

*اسپانسرها حمایت کنند، راحت‌تر نتیجه می‌گیریم

به گفته سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان هیئت استان اصفهان، مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور مهر ماه سال جاری برای نخستین بار در کشور به میزبانی اصفهان با حضور 12 تنیس باز از سراسر ایران، سه بازیکن اصفهانی، 5 نفر نخست تیم ملی بزرگسالان، نفر اول جوانان ایران، دارنده مقام نخست نوجوانان ایران و دو بازیکن از کره شمالی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان که به صورت دوره‌ای برگزار شد، ندا شهسواری بازیکن تیم لیگ اصفهان با دریافت مقام نخست، قهرمان شده و یکی از بازیکنان کره‌ای که به خدمت تیم تنیس روی میز بانوان هیئت استان اصفهان درآمده و همراه با این تیم در لیگ برتر امسال شرکت خواهد کرد، به مقام دوم دست یافته و نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

بلوچی ادامه داد: اگر ارگان‌ها اسپانسری تیم را بر ‌عهده بگیرند، کار کردن در این رشته راحت‌تر صورت می‌گیرد اما با همه این احوال؛ رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان عملکردی فعال داشته به ویژه در بخش بانوان به دنبال جذب اسپانسر بوده و تلاش می‌کند تیم بدون هیچ مشکلی در مسابقات حضور یابد و با کسب بهترین نتایج همچون گذشته باعث افتخار این شهر و استان در کشور شود.